Cerca

A vegades la dificultat d’ensenyar no es basa en el temari. No perquè ensenyem a primària on per a nosaltres és “més fàcil” hem de pensar que per a ells també ho és. Hem de situar-nos al seu nivell. La meva experiència em diu que per a explicar a un nen has d’entrar en el seu món. Donar-li instruments, mecanismes des d’on es construeix l’arrel del seu futur.

 

1
Classe 1 Matemàtiques primària
30 m
Perquè has de saber transcriure a les matemàtiques, el que et donen des del problema. Si ens diuen descompte cal restar si ens diuen impostos cal sumar. Quan faig una divisió com fer-ho perquè em surti? Cal que agafis el mecanisme, quantes m’emporto, quantes he de sumar, aquí trobaràs un mecanisme per tenir clara la divisió.
No, no has de restar, has de tenir en compte que els signes són iguals, signes comuns es sumen i donem el signe comú:-7

Be the first to add a review.